Het is een matter van een goede, brancheconforme doorstart maken. Wij in deze business zijn niet voor niets een partnership aangegaan met Solutie BV. Onze rates schoten omhoog, sky high. De Dow zat ook goed, die dag dat wij kwamen met onze kwartaalcijfers. Onze aandeelhouders hebben in ons geïnvesteerd en we laten ze niet bedrogen uitkomen. We noemen ons nieuwe product Kabinetslijm. Klein jokeje! Beetje inspelen op de actualiteit, de verbeelding van de consument triggeren. Always goed, you bet. Ons unique selling point is altijd de twee-componentenlijm geweest. Dat was tot voor kort onze core business. Onze long term view achter de Kabinetslijm is dat de mens, de consumens, u en ik, altijd een G-moment zal willen ervaren: de experience van het Goedmaken. Wie kent het niet? Binnen de relatie, wat ook een soort partnership is, natuurlijk, zijn er vaak Q-momenten, moments of quarrel, noemen wij dat. En wie is daar nu happy mee? Nobody. The best there is, wordt onze slogan. We hebben gemerkt dat de AEX out of control stuiterde op het moment dat we die tekst alleen nog maar in onze mind hadden. Hij was nog niet eens opgeschreven of we zagen, we hoorden de index al brommen. Life long guarantee, no less. Voor minder doen we het niet. Met onze Kabinetslijm zit je je leven lang goed. Want onze Lijm biedt het beste G-moment dat er is. Hoef je niet eens een G-spot bij te gebruiken. Hoef je niet eens een G-string voor aan te trekken. Last minute-lijm, dat was tot vorig jaar onze effort. Maar ja, de toko kan niet op lijm alleen draaien, dus maakten we een commitment met Killroy Travels. Toen kwam naar voren dat die guys niet helemaal kosjer waren. Ze hadden het behind the elbows, bleek na een tijdje. En time is money, dus dat tijdje, die slip of the clock, hebben we maar gefactureerd. Ha! No glue, no pay, is het bij ons. Het stickt of het stickt niet. Money is time, dat geldt ook. Dus hebben wij gisteren nog onze opties ingewisseld voor seconden, wat zeg ik: minuten. Wat heet, vrije dagen. ATV en ADV, je kent het wel. Ik kwam tot anderhalf miljoen extra vrije dagen, boven op mijn normale share. En John hiernaast haalde ruim de twee. No glue, no pay. Onze Kabinetslijm stickt tot en met. Je plakt er een olifant mee aan het plafond. Vraag maar aan De Graf en Dijkstaal en Malkert. Zo heten ze toch, die boys?
Rubriek
Kabinetslijm
Op de drempel van de volgende eeuw heeft onze onderneming een heel nieuw product ontwikkeld. Geheel passend bij onze tijd waarin naast materiële zaken steeds meer niet-materiële overwegingen een rol spelen. Wij bouwen op de employability van ons personeel.
Uit: De Groene Amsterdammer van
www.groene.nl/1999/22
www.groene.nl/1999/22