Moment

Wij willen de mensen een T-moment bieden. Een ogenblik van intense T-beleving. Mensen zien wij als duikboten. Het moment dat de onderzeeër naar de oppervlakte gaat, is het T-moment van de mens, de consumens. Dat is onze doelgroep. Ons groepdoel, grappen wij hier op de zaak wel eens. Vandaar ook die aardbeienflavour.

De aardbeienflavour was een ideetje van onze senior creative media consultant, Van der Doel. Doel zat tijdens een boardmeeting een keer te braindoedelen en opeens rook hij het: aardbeienflavour. Wordt een hit, dat kan niet missen. Wist-ie zeker. Wij als jonge media-ondernemers op het gebied van geautomatiseerde emotiebeleving zitten vooraan op het vinketouw. Het is zeer belangrijk om de ontwikkeling van de emotionele levensbeleving te stimuleren om onze internationale concurrentiepositie te behouden en te versterken. Wij kunnen in Europa een voorbeeldfunctie vervullen. Denk aan die onderzeeër! Hou vast dat beeld! Alles wat different is van het normale verwachtingspatroon werkt mee aan de intensivering van het T-moment. Consumensen verwachten het verwachtbare. De echte kick, de adrenaline komt harder naarmate er meer onverwacht is. Daarom ook die strawberry. Hou vast die geur! De behoefte binnen organisaties is tegenwoordig groot om medewerkers sneller en beter te kunnen laten reageren op de markt en de ontwikkelingen daarin. Het efficiënt en effectief gebruikmaken van kennis is daarbij de sleutel tot succes. Dankzij een geavanceerde ketenintegratie is het mogelijk om externe doelgroepen toegang te geven tot het product. Als allround belevingssysteem-integrator is Baltronics - dat zijn wij, hou vast die naam! - als geen ander in staat een T-omgeving voor u te bouwen en te beheren. Onze T-omgeving is een total experience voor de hele doelgroep. Hou vast die experience! Baltronics, specialist in zakelijke en innovatieve belevingstoepassing en geautomatiseerde momentsystemen, hanteert een unieke totaalaanpak waarin zowel de organisatie, de applicatie en de infrastructuur worden meegenomen. Door deze werkmethode vindt er een voortdurende ‘match’ plaats tussen business en beleving. Vanzelfsprekend besteden wij ook veel aandacht aan de beveiligings- en beheeraspecten van de emotie. In alle gevallen ontstaat een zeer doelmatig gestructureerd moment, dankzij de realistische kijk van Baltronics op de hedendaagse technologische mogelijkheden, en op de contemporaine mensvisie, wat de emotiehorizon betreft. Wat zegt u? Nee, ballonnen. Wij maken ballonnen. Geen Tevredenheidsmoment zonder ballon. Toch?