Rectificatie

In het artikel ‘Opstand bij de VPRO’ (De Groene van 8 april, pagina 5) wordt Hans Maarten van den Brink, hoofdredacteur VPRO-televisie, ‘ex-Minerva-lid’ genoemd. Dit is onjuist. Van den Brink is nooit Minerva-lid geweest.